Забули пароль?

Введіть Ваш email скидання пароля. Ви отримаєте лист з інструкцією та посиланням на скидання пароля.

Кошик

Контакти



Запитання та відповіді

1. Чи безпечно проводити оплату через сайт "agropostach.ua"?

Всі платежі, які користувачі проводять через платіжні системи "Приват24" або "LiqPay", посилаючись на наявність рахунку та його номеру - є підставою для проведення грошових коштів.

2. Чому деякі товари на сайті не потрапляють в кошик і їх не можна оплатити?

Дані товари реалізуються тільки під замовлення або очікують надходження на склад, в цьому випадку їх немає у вільному залишку, також вони можуть бути вже продані, або зарезервовані одним з 12 філій компанії, у всіх цих випадках ви можете бачити статус в картці товару - «під замовлення».





3. Як оформити товар якого немає в наявності?

Якщо товар, який Ви бажаєте придбати перебуває в статусі «під замовлення», то додавати його в кошик для покупок не потрібно, але можна додати його в "обране" натиснувши на позначку "серце" в картці товару.
Так як провести платіж або оформити на нього замовлення Ви не зможете, д
ля економії Вашого часу та оперативного вирішення питання ми рекомендуємо Вам зв'язатися з менеджером компанії:

  • Безкоштовний багатоканальний номер: 0 (800) 30-30-13;
  • Прямий номер: 38 (067) 007-30-13;
  • Прямий номер: 38 (050) 01-14-777;





4. Як оформити замовлення на техніку або обладнання?

У нашому загальному каталозі товарів представлені всі продукти такі як: навісне і причіпне обладнання, техніка МТЗ і ХТЗ, запчастини, автохімія, спец. одяг, інструмент, зварювальне обладнання, системи відеоспостереження та безпеки і багато іншого.

Для того, щоб оформити замовлення на техніку та обладнання ми рекомендуємо Вам зв'язатися з менеджером нашої компанії і обговорити важливі деталі цієї покупки:

  • Наявність;
  • Комплектація;
  • Модифікація;
  • Доставка або самовивоз;
  • Проведення розрахунку, зарахування коштів та всієї необхідної документації;

5. Як подивитися фотографію товару якщо її немає на сайті?

Якщо Ви вибрали товар, фотографія до якого тимчасово відсутня на сайті, але Вам важливо бачити товар з усіх боків для порівняння, Ви можете звернутися до нашого менеджера, товар буде сфотографований з потрібних сторін і відправлений Вам в будь-який з додатків таких як:

  • Viber
  • WhatsApp
  • Telegram
  • Messenger
  • Skype
  • E-mail

Асортимент підприємства налічує понад 30 000 найменувань, просимо проявити розуміння, якщо фотографія відсутня, так як підготовка фото - це ресурсозатратний і тривалий процес.

6. Чи можу я замовити товар в одну з філій і там його забрати?

Так, звичайно, Ви можете замовити самовивіз товару в один з 12-ти філій компанії, які перераховані на сайті в розділі контакти, наш менеджер зв'яжеться з Вами, уточнить всі деталі на замовлення та оплати, після чого товар буде укомплектований, заброньований і відправлений в обрану Вами філію, Ви також можете вказати філію для самовивозу при оформленні свого замовлення. Рекомендуємо Вам проводити повну оплату товарів, які готуються до передачі транспортуючій компанії або до переміщення в філію самовивозу, провести платіж за товари Ви можете при оформленні через корзину на сайті agropostach.ua, кошти надходять на розрахунковий рахунок компанії через систему "Приват24" або "LiqPay", даний спосіб є повною гарантією для Вас і для компанії, що товар буде забраний після відправки, так як товар, який не був сплачений зберігається в резерві 4 години на обраній філії і до 5 днів на «Новій Пошті» після чого автоматично повертається на головний склад.

7. «Агропостач» здійснює продаж тільки вітчизняних запчастин?

У нас найрізноманітніший асортимент. Крім 30 000 тис. запчастин до вітчизняної техніки, ми надаємо можливість придбання товару під замовлення, таких світових брендів як: New Holland, John Deere, Claas і Case.

8. Чи є імпортні запчастини постійно в наявності?

На складі присутній великий асортимент запчастин і витратних матеріалів імпортної продукції: ремені, масла, підшипники, фільтри. Якщо потрібного товару немає в наявності, у нас працює система замовлень і Ви оперативно протягом 3-х днів зможете отримати будь-які запчастини.

9. Чи є у компанії «Агропостач» додаткові групи товарів?

У нас представлені Такі товари як: автохімія, гумовотехнічні вироби, паливно-мастильні матеріали та інструменти. Також у продажу є гідравлічні, трансмісійні та моторні масла для будь-якого виду техніки. А ще, що дуже важливо для сезону збирання врожаю - у продажу є вогнегасники. Зараз ми розширюємо наш асортимент, в мережі магазинів можна придбати техніку та обладнання, таку як: трактори МТЗ, різні плуги, сівалки та косарки. Здійснити замовлення ви можете в будь-якій філії, а ознайомитися на власні очі и навіть пройти тест-драйв можна на нашому демонстраційному майданчику в Головному офісі.