Забули пароль?

Введіть Ваш email скидання пароля. Ви отримаєте лист з інструкцією та посиланням на скидання пароля.

Кошик

Контакти

Варіанти оплати товару

  • Оплата готівкою в Головному офісі та філіях компанії

При виборі способу доставки - «самовивезення», відвантаження і оплата за товар здійснюється готівкою в касу ПП «Агропостач». Разом з вашим замовленням, ми надамо товарний чек. Більш детально Ви зможете дізнатися, зателефонувавши за номером, вказаним на сайті agropostach.ua/contacts

  • Оплата готівкою при отриманні товару (накладений платіж)

Даний спосіб оплати можливий від вартості товару - 200 гривень, службами доставки Нова Пошта (переважно) і ін. При оформленні замовлення, відвантаження запчастин зазвичай відбувається на наступний день після підтвердження замовлення. Після відправки замовлення ми повідомимо вам номер декларації служби доставки. З номером декларації та паспортом або довіреністю від компанії, представником якої ви є, ви зможете забрати замовлення після прибуття на склад перевізника. Ви оплачуєте товар тільки після того, як перевіряєте його на складі вантажоперевізника в своєму місті. Більш детальну процедуру оплати і відвантаження зі складів кур'єрських служб, ви можете отримати у вашому місті у відділеннях Нової Пошти та ін.

Зверніть увагу!

Даний метод оплати передбачає комісію за пересилання грошей назад до нас. Для Нової Пошти переплата становить 2% від суми післяплати + за оформлення послуги «Зворотня доставка», а також дана сума може варіюватися в залежності від населеного пункту.

  • Оплата з будь-якої карти українського банку, через інтернет-банк "Приват24"

Даним способом оплати можна скористатись, завантаживши рахунок при оформлені замовлення, оплата здійснюється за номером IBAN, який вказаний в рахунку. В призначенні платежу треба вказати номер рахунку вашого замовлення.

Комісії або витрати покладаються на покупця в залежності від типу карти, банку-емітента та умов банку.

  • Оплата готівкою через будь-який банк України на наш розрахунковий рахунок

Після оформлення замовлення, ви можете сформувати рахунок на оплату в процесі оформлення замовлення і отримати його на e-mail, або зв'язатися з менеджером для оформлення замовлення і формування рахунку за нього. Замовлення можна оплатити готівкою через будь-який банк на території України. Після оплати рахунку в касі - збережіть у себе квитанцію про оплату до моменту отримання замовлення. Відвантаження запчастин зазвичай здійснюється на протязі 1-2 днів з моменту надходження грошових коштів на наш розрахунковий рахунок.

  • Безготівковий розрахунок для юридичних осіб і підприємців

Після оформлення замовлення, необхідно вислати нам банківські реквізити Вашої компанії по факсу або на e-mail (дивіться в розділі Контакти).

Як наш новий клієнт ви будете внесені в клієнтську базу підприємства на підставі наданого пакету документів від вашої юридичної особи, після чого ми виставимо вам рахунок на вказаний Вами e-mail. Відвантаження запчастин зазвичай здійснюється на протязі 1-2 днів з моменту надходження грошових коштів на наш розрахунковий рахунок. З товаром поставляється весь пакет бухгалтерських документів: оригінал рахунку на оплату, видаткові накладні (2 примірника), копія свідоцтва про держ. Реєстрації та інші необхідні документи.