Забули пароль?

Введіть Ваш email скидання пароля. Ви отримаєте лист з інструкцією та посиланням на скидання пароля.

Кошик

Контакти

ГАРАНТІЙНІ УМОВИ

Більшість запчастин, представлених в інтернет-магазині «Агропостач», мають індивідуальні умови гарантії. Зазвичай термін гарантії на запчастини становить від 1 до 12 місяців з дня продажу (в залежності від сервісної політики виробника). На всі придбані товари, поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів». Ви маєте право відмовитися від товару і повернути його протягом 14 днів. Товар повинен бути повернутий без пошкоджень, з супроводжуючими посилку документами, у своїй оригінальній непошкодженій упаковці.

Ви маєте право відмовитися від товару і повернути його протягом 14 днів. Товар повинен бути повернутий без пошкоджень, з супроводжуючими посилку документами, у своїй оригінальній непошкодженій упаковці.

Що робити, якщо брак виявлений до установки на техніку

Повернення товару через брак, який було виявлено до установки на техніку, приймається із зазначенням причини повернення, з документами, за якими товар був відпущений. В цьому випадку запасні частини можна повернути протягом 2 тижнів з моменту покупки. Ми замінимо товар або повернемо гроші. Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей. Також товар має бути повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки; збережені всі ярлики, пломби і заводське маркування та товарний вигляд.

Що робити, якщо брак виявлений в процесі експлуатації

Запасна частина, брак якої виявлено в процесі експлуатації або установки на техніку, приймається до повернення з супровідними документами СТО, на якій проводилася установка (акт дефектації). В цьому випадку ми проводимо діагностику запчастини у виробника. Якщо поломка сталася з вини виробника, ми повертаємо гроші або робимо заміну виробу. Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що товар має діючу гарантію. Також товар має бути укомплектований паспортом, гарантійним талоном (якщо вони передбачені) і збережені всі ярлики, гарантійні пломби і заводське маркування.

Основні причини відмови в гарантії

Буде відмовлено в гарантії якщо є:

  • механічні (термічні) пошкодження виробу
  • порушення споживачем правил експлуатації, зберігання або транспортування товару
  • пошкодження товару викликані стихією, пожежею, побутовими факторами
  • пошкодження запчастин, які виникають внаслідок використання масел, гідравлічних рідин, палив, що відповідають нормі
  • сліди і самостійна заміна деталей, зміни в конструкції або інше втручання;
  • несправності товару, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, комах, а також при інших невідповідностях умов експлуатації

Умови гарантії не поширюються на:

  • витратні матеріали, кабелі тощо
  • шкоду, заподіяну з яких-небудь причин іншого обладнання або запасних частин, що працює в сполученні з даним виробом
  • механічні вузли і деталі, що втратили свої експлуатаційні характеристики внаслідок зносу